סנ"צ אלעד קליין: "הפצנו מאות ואלפי שוטרים בשטח"

אסתי פלד No Comments on סנ"צ אלעד קליין: "הפצנו מאות ואלפי שוטרים בשטח"

סנ"צ אלעד קליין במהדורה המרכזית: "הנושא של רישיונות נשק דובר לפני מספר שבועות. ישנם תבחינים של המשרד לבט"פ, צריכים להיות זהירים עם הנושא. התפקיד של השמירה על שלום הציבור הוא בידי המשטרה"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סנ"צ אלעד קליין שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית וסיפר על המבצע לאיתור המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד. "הפצנו בשטח מאות ואלפי שוטרים וחיילים שהצטרפו אלינו. האירוע היה באחריות המשטרה ובשיתוף לוחמי צה"ל יחד עם כוחות שב"כ וגופים התנדבותיים שהצטרפו אלינו. עשינו מבצע גדול שנוהל על ידי הערכות מצב סדורות. הרעיון היה גם להציף את השטח בכוח ולגרום לאותם מחבלים להרגיש שאנחנו שם וכן באמצעות חשיבה מקצועית הצלחנו לסמן שטחים, לסרוק אותם ולהגיע לאותם מחבלים היום בשעות הבוקר".

לדבריו "יכול להיות שהשטח נסרק לפני כן והם לא נתפסו, כי הוא מאוד סבוך ורחב. גם לאלפי שוטרים וחיילים קשה לסרוק שטח כזה אבל עשינו את זה בשיטתיות".

קליין נשאל להתייחסותו לפרסום לפיו המחבלים הסתתרו במשך הזמן גם במבנה בית ספר: "אני לא יכול לאשר דבר כזה, לא ידענו על הימצאות בתום בית ספר. אם היינו יודעים על כך היינו עושים את כל המאמצים ללכוד אותם. כן הנחנו שאולי הם מסתתרים במקומות הומי קהל וסרקנו גם את אותם מקומות".

עוד אמר קליין: "התושבים באלעד ותושבי קיבוץ נחשונים שיתפו פעולה בצורה מדהימה, אירחו אותנו יפה. היה שם לחץ שאי מבין אותו. גם אני תושב האזור".

הוא התייחס לשאלה בעניין מיעוט נושאי הנשק בערים החרדיות: "הנושא של רישיונות נשק דובר לפני מספר שבועות. ישנם תבחינים של המשרד לבט"פ, צריכים להיות זהירים עם הנושא. התפקיד של השמירה על שלום הציבור הוא בידי המשטרה".



0 תגובות